Direktlänk till inlägg 26 april 2017

Aprilväder gör skäl för sitt namn

Av Evelina - 26 april 2017 00:42

Glider runt i natten i ett snöblandat regn, kallblåst och kyla. Så typiskt april att bjuda på dessa spratt. Jag som ville välkomna våren och njuta av naturens skådespel får vänta lite till.

Har hittills håller mig till planen och sköter kosten. Inget cheat alls so far, suget har funnits, hjärnan och smaklökarna har bråkat och retats men jag har stått ut och inte fallit för frestelsen än. Snart klarat de första fem dagarna. Längtar till vi flyttar så att rutinerna blir smidigare och även förberedelser av mat.

Ska tjuvkika lite på golvet och tapeterna inför renovering. Lite kluven men vill nog dra igång direkt. Helt löjligt drömmande gällande detta. Fina fluff moln!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Skapa flashcards