Direktlänk till inlägg 28 april 2017

Stormsteg till renoveringsdags

Av Evelina - 28 april 2017 02:07

Nu närmar det sig med stormsteg. Bara dagar kvar innan vi får tillgång till lägenheten och kan börja med renovering och att bygga vårt drömboende. Vi kommer börja i liten skala men jag svävar lätt iväg på hur det kommer se ut när det är färdigt ?

Tänker att vi ska börja med vårt sovrum. Velar lite med valet om känsla och färger på golv och vägg. Ljust, mörkt ?!

Har en sängram som min sambo är förälskad i som ställer till det något. Körsbär och trä, jag hade gärna sett att vi hade haft en kontinentalsäng. Dels för att det är snyggt men även för att komma upp från golvet lite. Men det blir nog ett senare projekt då sambon är väldigt förtjust i den.

Här kommer en bild på vad som cirkulerar på färgval av golv.

 
 
Ingen bild

Alexandra

28 april 2017 08:40

Spännande!! 😍

Evelina

29 april 2017 02:48

Visst?! ??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards