Direktlänk till inlägg 31 oktober 2016

En rubrik olik alla andra

Av Evelina - 31 oktober 2016 16:21

Att säga att bloggen blir lidande för att det händer mycket i mitt liv vore sanning men samtidigt så mycket jag. När är det någonsin lugn och ro och massa tid över att skriva ner sina reflektioner ?

Har iaf bestämt mig för att prova ett nytt upplägg eller snarare en variation på mitt träningsschema.

Fortsätter köra stronglifts precis som vanligt men då min kropp spökar till och från och jag tappat lite kontinuitet iom allt pendlande och resande tänker jag att jag ska prova en alldeles egen påhittad variation.

Jag fortsätter med mina tre pass i veckan som mål men jag delar i veckorna i färger. Grön orange och röd.

Idag började grön vecka och det innebär kontakt och kondition. Mer kondition på gymmet och mer fokus på att hitta kontakt med muskeln som ska arbeta.

Uttrycket kontakt fick jag förklarat av en god vän till mig som har slitit många timmar på gymmet och har fått väldigt fina resultat. Hittar mycket inspiration i att se hennes utveckling om än jag vill ha längre muskler och inte samma volym har hon gjort ett fantastiskt arbete.

Kändes bra med dagens pass och hoppas att upplägget kan ge mig en knuff i kontur och utveckling.

Kosten har sedan förra veckan strukturerat om och sen förra veckan gick jag över snöret med 1mån nikotin och tobaksfri :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards