Direktlänk till inlägg 21 april 2017

Utlandsresa och påfyllning av D vitamin

Av Evelina - 21 april 2017 05:33

Så vad vi hemma igen efter en vecka i värmen med fantastisk sällskap och kvalitetstid med familjen. Helt underbart att få komma iväg och pausa vardagen lite, äta gott, njuta av värme och sol och dessutom spendera tid med familjen.

När man var liten var det en sådan självklarhet att man spenderade tid med hela familjen ofta och mycket, i dagsläget blir förutsättningarna helt annorlunda. Alla har sin vardag och är utspridda över landet.

Positivt överraskad av resmålet och vad resan bjöd på. Lite färg lyckades vi få, skönt efter kalla gråa perioder och avsaknad av sol.

Nya utmaningar väntar runt hörnet och gårdagen bjöd på många positiva delar.

Ta hand om varandra!

 
 
Ingen bild

Alexandra

21 april 2017 12:08

Skulle inte du sova länge idag?! Så glad för din skull att du fick den lilla pausen från vardagen, hejja dig du är bäst min förebild😍❤

Evelina

26 april 2017 00:35

Jo jag skulle sova länge, men det gick inte alls ? jätte skönt. Och att jag fick träffa dig helgen innan och rå om sig lite min skatt! ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards