Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Evelina - 24 juli 2015 03:16

Komma tillbaka till bloggandet. Ett försök åtminstone.

Semestern avslutad och tillbaka till verkligheten och arbete. Stora förändringar har skett under semestern. Bytt passerad kollega och arbetsuppgifter. Anledningarna är många och framtiden som ligger nära i tid kommer bjuda på många förändringar.

Något jag kommit till insikt är iaf följande. Familj och min flock är viktigare än stad, jobb eller pengar.

Framtiden går aldrig förutspå och att leva här och nu är viktigare än där och då.

Mina veckor i grekland förändrade mycket. Fantastiskt klimat, människor, världen under vatten och så enormt mycket kärlek att jag nästan spricker i molekylform.

Jag är tacksam för mina minnen, min historia bra och dålig och jag är skräckslagen men förväntasfull vad morgondagen kommer medföra.

Det jag vet är att jag är glad att jag fått känna, uppleva och medverka i minnen som är värda allt. Mannen i mitt liv, själsro och utan ord gå mot morgondagen.

Balans, jämvikt men främst lycka.

Kroppen skriker efter träning och det är dags att slakta den. Ett steg i taget som med så mycket annat.

I got dirt on my mind. A bit cute aggression som måste ventileras. Riktad och specificerad kommer den att uttryckas.

Kärlek, mod och våga flyga.

Ovido - Quiz & Flashcards