Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Evelina - 6 maj 2016 22:01

Har nog burit mig de sista dagarna. Fantastisk saknad och väldigt efterlängtad!

Fina pass på klubben med körning och ridning denna vecka..

Tre pass på gymmet där jag hållit mig till min nya plan men ursh vad jobbigt det varit. Tungt och nästan olidligt när jag ligger så lågt under deffen. Har ingen riktigt aptit men känner mig väldigt orkeslös.

Men trots detta: jag har avklarat mina tre inbokade pass denna vecka!!

Dag 5 på deffen lider mot sitt slut. Blir spännande att se vilken skillnad man uppnår och vart jag ska ta vid och fortsätta denna resa.

Trött i både kropp och knopp ligger jag och samlar kraft för kvällens sista punkter på min to do list.

Lite mat eller snacks i magen hade också suttit bra efter det sena gympasset.

Nya äventyr och förhoppningsvis nya möjligheter väntar. Väljer de positiva ur alla situationer och blickar framåt.

3 favoriter snurrar i högtalarna på repeat. Man får va så ibland ?

Njut av det lilla och andas in naturens härligheter!

Ovido - Quiz & Flashcards