Alla inlägg den 21 mars 2017

Av Evelina - 21 mars 2017 13:14

Väldigt segstartad.. alla motgångar som varit sista månaden börjar ta ut sin rätt och jag känner mig trött och seg.


Idag är återbesöket, första prognosen visade på stor förbättring men inte frisk, väntar på uppdatering om min ?

Lyckades äta en bra frukost med mitt nya kasein, börjar smått med 1-2 shakes per dag beroende på hur kosten ser ut (en igår en idag - so far). Smaken är väl okej om än jag har svårt för syntetisk smak... ger det ett försök och om magen inte ballar ur så får jag helt enkelt härda.

Lyckades ta en vända på eljusspåret med de fyrbenta. Ca 45min på 4.5km rätt okej men stökigt när dem måste vara kopplade. Hade tänkt mig 6.6 rundan men vågade inte chansa där jag inte hitta och gå vilse igen så safeade lite.

Provade även utegymmet som tillägg och njöt av solen. Får se vad kroppen tycker om det.

Till mitt missflyt fick jag även en bot på 1000 spänn när jag parkerade utanför jobbet. På avsedd plats... surt, får se om jag får någon ersättning för detta eller hur det tar sig. Fattig kommer jag vara ett bra tag framöver iaf. Men men, ser de små sakerna och försöker njuta av solen, det måste vända till slut.

Ovido - Quiz & Flashcards