Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Evelina - 22 juni 2015 10:49

Så var sista passet avslutat. Väskan stängs och de fyrbenta lämnade.

Allt i sin ordning även om slutspurten på jobbet var tråkig och väldigt tragisk. Stressen har släppt och nu är det nära!

Ligger i gräset på flygplatsen och inväntar tid för incheckning!

Minns inte sist jag hade semester om jag någonsin haft någon sen jag gick ut skolan.

Om mindre än 10h landar jag i armarna på min man i värme, glädje och lycka.

Känns tråkigt att så många i min omgivning blivit så bittra livlösa och negativa att en paus från detta kom i rätt tid.

Telefonen är med och jag nås på whats app eller viber. Jobbrelaterade frågor och samtal får vänta tills jag är tillbaka på svensk mark.

Njut av sommaren och ta hand om varandra!

Mina guldklimpar ni kommer saknas but True friends will manage a eturnity as long as there is love ?

Ovido - Quiz & Flashcards