Direktlänk till inlägg 14 maj 2016

Snart 3v in i deff

Av Evelina - 14 maj 2016 21:27

Snart inne avslutad v.3 av min deff.

Har inte varit hundraprocentig under denna helg och förra helgen men valt att "fuska" då jag kännt mig väldigt låg i energi och även svimfärdig vid flertalet tillfället. 


Har hittils endast sett resultat i viktminskning och mindre fett men inga stora definerade muskler. Det är både positivt och negativt men samtidigt lite tråkigt. Hade hoppats på större definition av muskler då jag tidigare sett "kanter" som jag inte ser i dagsläget. Kanske beror det på att jag inte riktigt kommer upp i någon pump pga det låga energintaget.


Ska försöka köra en vecka till och se om jag får i mig lite mer närig, har varit lite turbulent sista tiden på flera plan vilket gjort att jag inte riktigt ätit som jag borde men endå tränat. Denna vecka pga flera olika skäl blev det endast ett gympass då jag känner av min rotation i SI-lederna. Har tagit det lungt men funderar på att justera detta innan det blir värre.


Börjar känna mig laddad på att äta ordentligt och träna lite tyngre framöver.


Kommer eventuellt publicera några bilder framöver för att endå påvisa den lilla skillnad som finns och för att även ha något att blicka tillbaka på längre fram i min resa.

 
 
Ingen bild

Alexandra

14 maj 2016 22:37

Heja dig!! ♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards