Direktlänk till inlägg 28 april 2015

Drömmar och minnen

Av Evelina - 28 april 2015 16:39

En fantastisk förmiddag i sällskap med min bonus bror och schäferduon. Drömmar som gjort mig påtagligt påverkad senaste tiden väcktes igen. Försöker förtränga det allt jag kan men då byts drömmarna ut mot vad jag saknar. Mina flickor men även lilla randig gör sig påmind.

Delar med mig av en bild på en snygg holländarpojke och även på mina bonus tjejer varav den röda stjärnan fortfarande är en stor del av mitt liv.

 
 
Ingen bild

Anna

28 april 2015 16:44

Hej, är lite undrande, har Yanti flyttat för alltid??? Undrar i så fall om hon är till salu?? Tänkte om jag hör någon som är intresserad . Ha det gott! //Anna

Evelina

28 april 2015 20:29

Inte alls hon är på ingående! Mitt lilla hjärtegryn ska ingenstans ? kaoset börjar närma sig sitt slut! Blir det något kennelläger i år??

 
Ingen bild

Anna

28 april 2015 18:53

Låter härligt. Aldrig kul med kaos, men ofta brukar det komma något gott ur det till slut😊. Osäkert med kennelläger då Karlsborg troligen säger nej i år p g a lte olika omständigheter , tyvärr.

Evelina

28 april 2015 20:33

Nej men som du säger så brukar det komma ngt gott ur det så jag håller tummarna. Närmsta tiden Kommer hundarna ha prio ett då hästen är utlånad. Ajdå vad tråkigt men vi kanske kommer ner och hälsar på ändå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards