Direktlänk till inlägg 6 juni 2015

Taket it up a notch

Av Evelina - 6 juni 2015 17:40

Har under de två senaste dagarna tränat lite lätt hemma för att se hur kroppen svarade på behandlingen i början av veckan. Körde mitt första pass på gymmet efter 10 dagars uppehåll. Som jag har längtat! Kunde knappt somna och låg sedan och vände och vred på mig när det började närma sig.

Håller mig till gamla träningsschemat men valde idag att öka i varje set där jag faktiskt kände mig stark. Musklerna skriker efter luft och jag laddar om för en snabbdusch innan jobbet.

Kändes riktigt skönt att vara tillbaka och kroppen kändes riktigt bra trots allt. Önskar bara att det dimper ner lite synliga resultat gärna förr den senare!

Dagens pass
4min pw 2 löpning 10km/h
Glute 3x7 25kg
Leg press 7x70kg 7x80kg 7x90kg
Total abdiminal 7x40kg 7x45kg 7x50kg
Lower back 7x35kg 7x40kg 7x45
Kettelbell crunch 2x10 16kg 1x7 20kg
Utfall 2x14 10kg
3x10 jack knifes
3x10 squats ori sumo narrow 3x15

Var lite försiktig på Glute maskinen då jag känner av en sträckning sen senast. Valde därför även att värma upp lite innan och tänkte även lägga in cardio på varje pass i komprimerad befattning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards