Direktlänk till inlägg 15 juni 2015

All this bagage

Av Evelina - 15 juni 2015 21:27

Har under dagen varit med min bästa Malin i Täby och kikat på saker och växlat pengar.

Införskaffat de sista sakerna för resan och nu fattas bara några mindre komplement innan allt är färdigt.

Börjat packa och börjat få ordning på det mesta. Väskan trots att den är stor och övervägde jag att köpa en mindre idag för jag ska ju trots allt inte ta med så mycket saker. När jag nu stod och packade inser jag att den väska jag äger kanske är i minsta laget. menar 6par shorts, 6par kjolar och ja, typ 5 klänningar är inte överdrivet mycket kan jag tycka om man ska vara borta så länge. Sen lite tröjor, halkar väl ner kanske 3 par skor och två badlakan är inte överdrivet kan jag tycka. Börjar åtminstone såhär så ser vi om något packas ur och om något packas in. Känns skönt att ha lite framförhållning.


Har bloggat lite mindre i slutet, har valt att fokusera min energi på att läka, fundera på framtiden och hålla ihop mentalt. Det har varit påfrestande och väldigt stressigt rent arbetsrelaterat och att ha sin kärlek 400mil bort gör ju vissa saker lite mer komplicerade. Fokuserar stenhårt på att må bra, bra kost, den träning som kroppen pallar och njuta av sällskapet av mina hundar. Hundträningen har legat på sparlåga då jag fysiskt har haft en ordentlig svacka men massor av behandlingar på kort tid.


Imorgon stundar lite girlicious me-time och jag inväntar nu min absolut bästa gay-kärlek och bästavän. Ett glas rosé i handen och min nya favoritserie Orphan black tills sällskapet anländer.


Puss och kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards