Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Evelina - 26 februari 2015 00:46

Så här kommer första inlägget om träning. Under nästa vecka kommer jag starta upp min rehabträning som långsiktigt ska göra mig smärtfri och faktiskt vidhålla en god fysik.

Under den senaste tiden har den oxidativa stressen tagit över och träning, kost och hälsa har blivit lidande. Något som gjorde mig ledsen som jag själv insett och fick påpekat av en nära vän är hur min kropp förändrats sen i höstas. Jag har själv lagt märke till utebliven styrka i överkropp, ben och rent visuellt har jag tappat form, storlek och tryck i mina armar men så även i min rumpa. Kanske pga bristande kost, stress, nedstämdhet, uteblivna gymbesök, bristen på timmar i sadeln eller faktorn att tiden och orken inte räckt till.

För er som känner mig vet ni att jag har svårt att börja i vettig skala. Det är oftast radikala förändringar i kost eller träna som en dåre som är mitt signum. Men den här gången ska jag varken dieta, stressträna eller jaga något kortsiktigt. Börjar i liten skala för att successivt hitta livsstilen jag faktiskt behärskar och orkar med. Här är en schysst inspo bild på en tjej som heter michelle_lewin på IG

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards