Direktlänk till inlägg 7 november 2016

Orange 1

Av Evelina - 7 november 2016 20:21

Första passet på orange vecka. Blev ingen cardio då bäckenet gjorde sig påmint. Om det är spöket som är i farten eller träningsvärk var oklart.

Bestämde mig för att dagens pass skulle utgå från ordinarie upplägg. Använda mig av samma uppvärmning som grön vecka med cykel och rodd. Håller mig nog till det ett tag till med 7+3. Ser att jag cyklar fortare för varje tillfälle vilket är positivt.

Kände mig svag i bänkpressen, lördagens pass känns fortfarande i musklerna och jag körde " fri stång " men fick lasta av något. Tråkigt men ser ett steg tillbaka som två steg fram när jag kommer över tröskeln. Länge sen jag körde fri stång förutom förra veckans kontaktpass.

Tillägg blev en magövning med kettelbell där fokus låg på att tömma muskeln helt. 16kg 30 reps per sida sen var orken slut. Blir kul att se om det genererar träningsvärk. Fick även en bra idé inför nästa veckas röda pass. Håller tummarna för att slippa justera ryggen i veckan för då faller hela upplägget. Skulle dock vara i tiden om man ser tillbaka på tidigare platåter med vikt och i tid. Önskar jag skulle slippa lasta av och " börja om ".

Bjuder på en bild från förra veckan. Mest för att linnet är snyggt - resultat mässigt har jag inget att skryta med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards