Direktlänk till inlägg 12 mars 2017

Känslostorm

Av Evelina - 12 mars 2017 08:10

Från att vara helt slut och tom har det vänt och de senaste dagarna har känslan av att vara tom ersatts med känslor. Ilska, extrem sorg och kopiösa mängder tårar. Vissa förklarliga och vissa helt ur sin kontext.

Stölden och inbrottet svider, skrämmer mig och det ligger en stor sorg i botten där. Alla bilder, halva livet är bestulen med fina minnen som jag aldrig hann förstora eller föreviga. Så om någon av er har bilder på djuren eller andra i ursprungsformat vore jag tacksam om ni ville skicka dessa. Tänker mig att i vårt nya hem pryda väggarna med det bästa i mitt liv.

När orken finns så drömmer jag en hel del om vårt nya boende, stora förändringar och känslan av att verkligen ha ett hem är påträngande och så efterlängtad.

Hoppas att orken räcker till att under kommande vecka kunna komplettera anmälan och skaderegleringen. Vågar dock inte ha fler stora förhoppningar då jag vet att vissa dagar är rena rama bergochdalbanor.

 
 
Ingen bild

Alexandra

12 mars 2017 12:31

Åh det gör ont i mitt hjärta! Varför just du!? Önsksr att jag kunde hjälpa dig på något sätt men jag vet inte hur. Snart får jag i alla fall kramas med dig♡ love you💞

Evelina

20 april 2017 02:36

Vet inte om det finns någon som kan det på ett bra sätt iaf. Glad att du finns och tycker om mig

 
Ingen bild

Din bästa vän!

16 april 2017 19:28

Haha! Så jävla rätt åt dig! Så kul att veta att din kille Henrik jonnarth! inte gillar dig😅😅😅 dina snyft storys med att försöka vara "hemlig" inte lätt att vara du! 😂 klart folk inte gillar dig när du behandlar dom som skit och leker med killars hjärtan!och andra som menade väl! Du kan inte ens heja när ni är i Stockholm fast man går förbi? Syns att du ändrar dig för att han ska gilla dig.. tatuera dig över halva kroppen å slavar efter honom kände knappt igen dina bilder på Facebook.. du kanske ska ändra din attetyd små oskyldiga flörtar och andra hemligheter kanske kommer fram // Rapid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards