Direktlänk till inlägg 22 november 2016

Improvisations pass

Av Evelina - 22 november 2016 21:11

Under fredagen besökte jag gymmet trots torsdagens korrigering. Valde att vara klok och la upp ett nytt program baserat på kroppsvikt och gummiband.

Upplägget såg ut enligt följande:

30 reverse crunch pilates
30 biceps curl orange gummi
30 kissade hunden orange gummi
10 reverse pullup

30 reverse crunch pilates
30 biceps curl orange gummi
30 kissade hunden (10 med gummi)

60 utfall 30/30 per sida
10 reverse pullup
30 balans squats

Där mellanrum lämnats har vila skett. Detta pass var roligt, intensivt och genererade en hel massa träningsvärk. Brutal de två första dagarna och knappt genomlidit dag tre.

Då detta verkade effektivt valde jag att ta med dessa övningar framöver som tilläggsövningar.

Denna vecka ligger kontakt i fokus. B-pass startade vecka med tillägg på magövningar.

Morgondagen planeras A-pass och tillägg ben och rumpa. Kul med lite ny växel och hoppas att detta ska ge lite resultat. Längtar till fredagens pass med fokus på axlarna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards