Direktlänk till inlägg 4 mars 2016

Min klubb är byggd av eldsjälar

Av Evelina - 4 mars 2016 19:38

Började i årsskiftet att arbeta på en liten klubb, med små begränsade förutsättningar för sin verksamhet men en enorm glöd. Fantastisk sammanhållning, massor av kärlek och driva beslutsam personer i fronten.

Jag har stormtrivs sen första dag, bemötandet har varit fantastisk och både kollegor, medlemmar och hästar berikar verkligen min vardag.

Denna lilla klubb, som är belägen i ett kostall, i en sluttning har lyckats ta ett enormt steg som påbörjas i veckan - vi ska få en anläggning!

Ett varmt stall, en stor ridbana och möjlighet till inackordering, teorisalar och andra lyxiga finesser.

Fas 2 i denna satsning är ett ridhus. Vi jobbar stenhårt för att detta ska bli verkligen men vi börjar med ridbana, stall och en ny plats.

Känner jag någon som har bra kontakter på tillväxtverket, företag som är villiga att bidra med expertis, tid, sponsring eller annat för våren klubb och Åre hästsport arena mottages allt detta tacksamt.

Känns helt magiskt att vi ska få ett riktigt stall!! Ungdomarna, de vuxna, vi som jobbar och lever för sporten och hästarna kan inte annat än jubla och samtidigt lägga in en högre växel. Det händer verkligen!

 
 
Lillebror

Lillebror

5 mars 2016 02:36

Åhh fan va kul syrran! ❤️ Broshan det går bra nu

http://Www.timalejandro.weebly.com

Evelina

9 mars 2016 11:58

Mannen det rullar! ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards