Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Evelina - 3 mars 2016 21:40

För mig handlar inspiration och motivation om målbilder och målbilder.

När jag sitter och tittar på bilder på vältränade kroppar är det verkligen jätte svårt för mig att hitta något som känns "så där vill jag se ut". Oftast tycker jag att något är för stort, för mycket, oproportionerligt eller ja - inte som jag önskar.

Jag vet att man inte ska försöka efterlikna någon annan utan hitta det bästa av sig själv. Nämnde det tidigare och nämner det igen. Så sjukt störande att jag inte ser minsta utveckling alls sen jag började träna. Jag känner mig starkare och mår bättre - ökat rätt bra på övningarna men jag SER inga resultat.

Här är en fin inspirationsbild. Så skulle jag mer än gärna låta min rygg utvecklas och utformas.

Imorgon väntar gym innan avresan för helgens äventyr.

Hundträning idag gick bra - ny teknik och fin framgång det tar sig bara jag är konsekvent och konstant.

Fortsättning följer på den - stay tuned

Av Evelina - 3 mars 2016 12:03

Nya rutiner har medfört ny motivation.

Har under en längre tid känt mig otillräcklig och att den yttre pressen nästan kvävt mig.

Efter mina föräldrar besökt oss i helgen känns det som att något nytt vaknat i mig.

Rutinerna på morgonen med hundarna har gett ny ork, även om det ibland tar emot att kliva upp. Ett pass på eftermiddagen med hundarna med moment och gym både måndag och onsdag. En bra vecka helt enkelt.

Ser allas träningsbilder och funderar dock på hur lång tid det kommer ta innan det faktiskt syns att jag blir starkare.

Jobbar vidare med läggande under gång och när det sitter blir det ställande under gång. Bit för bit ska vi ta oss till en bra grund och våga anmäla oss till vårens tävlings. Oroar mig fortfarande för apporteringen men väljer att göra klart det andra först.

Platsliggning ska tilläggas från och med idag. Minst en varje dag med varierande störning och längd.

Ovido - Quiz & Flashcards