Direktlänk till inlägg 19 mars 2016

Min finaste ?

Av Evelina - 19 mars 2016 12:50

Fick just meddelande om att min största kärlek i livet tävlar idag.

Första starten gjord med en andra placering på 66%

Hjärtat värker av saknad av min skatt men jag vet att hon har det så magiskt bra där hon är. Och snart, inom denna livstid ska jag vara så stark och frisk i min kropp att hon får bo hos mig igen. Men tills dess - rocka på tjejer och fortsätt med det ni gör.

Håller tummarna för andra starten i EM.

Hoppas det är okej att reposta!

 
 
Ingen bild

Alexandra

19 mars 2016 12:53

Fina skilla❤️

Evelina

19 mars 2016 13:04

Så himla saknad !

 
Ingen bild

Jeanette

20 mars 2016 02:21

Vi är så glada och tacksamma att vi får rå om henne! 😊❤️ Hon är verkligen en stjärna på alla sätt och vis. Förstår att du saknar henne ❤️

Evelina

21 mars 2016 16:18

Och jag är så glad att hon är just hos er! Just därför att jag vet hur bra hon har det försöker jag ha is i magen och läka ut helt och bli stark!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards