Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Evelina - 18 januari 2016 23:40

Upptäckte vid första doseringen av Restyle att förpackningen var bruten och väldigt lite innehåll i burken. Mycket märkligt?

Meddelat leverantören för att kolla vad som kunnat hänt.

Testsmakat proteinet som jag beställde från FX med mycket trevlig smak.

Härlig pump på B passet med min man även om det bitvis var stört tungt och jag bröt ihop inombords lyckades jag nästan.

Ökade i vikt på marklyftet men fick gå ner en rep på militärpressen gentemot planerar..

Besviken men antar att jag måste ta det positiva ur det hela att jag faktiskt påbörjat resan mot en starkare kropp! ?

Av Evelina - 18 januari 2016 10:18

Beställningen från min favorit butik på nätet landade i vårt hem under gårdagen. Höll mig till mitt favoritkort ¤ Restyle
men provade även att beställa nytt protein och CLA kapslar.

Blir spännande att se vad kommande period har att bjuda på. Ska försöka att inte bli som alla andra som faktiskt fyller sina dagar med sysselsättningar för att blogga och posta allt på IG utan vara saklig och faktiskt posta utveckling och reflektioner :)

Av Evelina - 18 januari 2016 10:09

De flesta sociala medier speglar en massa löften om nytt år, nya möjligheter. Nytt jag och diverse klyschor.

Har funderat på det tidigare och har dragit mig för att skriva om vad som kommer att hända detta år för mig, just för att jag inte vill falla in i något fack.

Funderade helt på att strunta i att blogga men jag vet också att jag älskar att titta tillbaka och se vad som hänt det senaste halvåret eller längre tillbaka i tiden.

Har även undvikit att blogga pga att fel sorts människor snokar och älskar att lägga sig i sådant dem inte har med att göra. Men nu tänkte jag så här: skitsnygg samma. Jag tänker endå inte falla till deras nivå så jag fortsätter att köra mitt race :-)

To be continued

Ovido - Quiz & Flashcards