Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Evelina - 31 januari 2016 14:50

Fick se uppladdningen på min pojke som varit på myshelg.

Blir ju alldeles lycklig av denna krabat ??

Husse hade lämnat kommentaren "rör du min pinne så dör du" till bilden.

Av Evelina - 31 januari 2016 11:29

Fredagens pass på gymmet blev en ny upplevelse. Min man åkte till Stockholm för att fixa saker med lägenheten och lämna av greken så vårt inplanerade pass fick antingen utgå eller helt enkelt göras i min ensamhet.

Valde att hålla mig till planen genomföra passet ensam.

Då jag inte hittat någon fakta om att mina squats skulle vara skadliga körde jag på som jag tidigare gjort. Fegade lite i bänken då jag inte hade någon som passade men pausade 2.5kg på sista sättet för att utmana mig själv både fysiskt och psykiskt.

Känslan har okej, kände mig däremot lite stressad och ville bara skynda mig hem.

Imorgon stundar nästa pass, om det innefattar partner eller inte återstår att se men jag hoppas att han hinner tillbaka av mer än bara gymmet som anledning.

When darkness arrive ask your self if you want to give in and lose or fight and glow eaven brighter.

Ovido - Quiz & Flashcards