Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Evelina - 29 februari 2016 14:47

Drömma lite kan man ju.

Sitter och kollar hus i tre olika områden. Dessa tre områden är de tre som kommer vara lämpliga att välja om framtiden fortsätter för oss i den riktning min karl valt.

Spännande, läskigt men också fruktansvärt sexigt.

Av Evelina - 29 februari 2016 13:47

Tror minsann min trötthet beror på att solen retas utanför fönstret men inte ger mig någon tröst under arbetet.

En perfekt dag för långpromenad med ???+ ?och en dag i backen ser det ut att vara. Men man kan inte alltid få allt. Ska avverka dagens arbetspass innan jag ska njuta av ? och ??.

Tills dess åtnjuter jag denna för att hålla energin uppe!

Av Evelina - 29 februari 2016 09:21

Började morgonen med en promenad med hundarna i det fantastiska vädret. Älskar verkligen när jag kan börja dagen så. I lugn och ro promenera äta frukost och sedan åka till jobbet.

Då både jag och H kommer jobba dagtid vissa dagar får vi hjälpas åt och aktivera hundarna innan jobbet. Kändes som en fantastisk start på dagen och som en ny god vana att införa.

Har även bestämt mig för att utmana vad än som ligger och pyr i min kropp och ta upp gymmet med start idag. Känner lite bära eller brista faktiskt.

Önskar er alla en fantastisk dag i solen :)

Ovido - Quiz & Flashcards