Direktlänk till inlägg 25 januari 2016

Från öra till öra

Av Evelina - 25 januari 2016 19:54

Efter en grå dag och humöret i botten av flera anledningar lyckades jag mot oddsen med ett fantastisk pass på gymmet.

Min man följde med trots att han saknade motivation och jag tror att han i efterhand är glad att han gjorde det.

Framstegen och lyckan efter dagens pass gör mig alldeles salig.

Tekniken var bättre tillsammans med känslan i squatsen, stabilitet och teknik i bänkpressen har verkligen tagit fart. Gjorde +2.5kg idag och det kändes faktiskt riktigt bra, tungt men inte alls för tungt eller omöjligt.

Avslutade med rodden där jag fick jobba på lite. För att minska skaderisken struntade jag den sista biten ner och jobbade från ställningen.

Nu väntar jag på duschen för att gå ut och äta med min kärlek och greken.

Fortsätt kämpa även i motvind det vänder och ger medvind förr eller senare ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards