Direktlänk till inlägg 3 mars 2016

Find your motivation

Av Evelina - 3 mars 2016 21:40

För mig handlar inspiration och motivation om målbilder och målbilder.

När jag sitter och tittar på bilder på vältränade kroppar är det verkligen jätte svårt för mig att hitta något som känns "så där vill jag se ut". Oftast tycker jag att något är för stort, för mycket, oproportionerligt eller ja - inte som jag önskar.

Jag vet att man inte ska försöka efterlikna någon annan utan hitta det bästa av sig själv. Nämnde det tidigare och nämner det igen. Så sjukt störande att jag inte ser minsta utveckling alls sen jag började träna. Jag känner mig starkare och mår bättre - ökat rätt bra på övningarna men jag SER inga resultat.

Här är en fin inspirationsbild. Så skulle jag mer än gärna låta min rygg utvecklas och utformas.

Imorgon väntar gym innan avresan för helgens äventyr.

Hundträning idag gick bra - ny teknik och fin framgång det tar sig bara jag är konsekvent och konstant.

Fortsättning följer på den - stay tuned

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards