Direktlänk till inlägg 28 mars 2016

Lärdom.

Av Evelina - 28 mars 2016 22:24

Att bara sätta rubriken för detta inlägg var lättare sagt än gjort. Ämnet i sig är solklart men att formulera det i ett ord eller mening var svårt.

Jag har tidigare nämnt att jag är dedikerad det jag bestämmer mig för. Min hälsa och mitt välmående har ju varit en prioritet sen jag flyttade upp och en målsättning jag vägrar avvika ifrån. Gymmet är prioritet före det mesta och jag måste fortsätta bygga min borg.

Idag valde jag däremot att låta kroppen tala istället för hjärnan.

Med kvällens ridlektioner innebar det två hästar som skulle motioneras och därefter gymmet som är spikat på måndagar... men...

Jag valde att flytta på gymmet till imorgon och hellre gumma två dagar i rad för att komma tillbaka i fas gentemot att riskera att jag tar mig vatten över huvudet ochdrar upp min gamla skada.

Valet blev alltså att avvakta och se hur kroppen reagerar på att rida två hästar på samma dag innan jag belastar med gym samma dag.

Hoppas att jag vaknar imorgon och känner mig fit for fight och kan genomföra denna plan. Att jag får belöning för att jag faktiskt tänker efter och inte bara kör på.

Bjuder på denna fantastiska bild efter kvällens uteritt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards