Direktlänk till inlägg 4 april 2016

Diagnostiserad med en massa bokstäver

Av Evelina - 4 april 2016 16:20

Är jag helt säker på att jag skulle vara om farbror doktorn skulle sätta sig ner och gå igenom alla mina tokiga tankar, sjuka upptåg och allt som snurrar i den här bollen.


Jag har tänkt rätt mycket på sista tiden, och ännu mer när jag fick kommentaren att jag alltid pratar. - Vilket jag i sin tur tog rätt illa vid mig då jag uppfattade det som att det var störande. Hur som till saken.


Insikten har inneburit att jag kommit underfund med en massa bra saker. Superflummigt inlägg väntar...

Jag tror att jag pratar så mycket, just för att jag måste få ventilera. Om jag inte ventilerar så bubblar det helt enkelt över. Det kan vara allt ifrån att jag måste skriva av mig, prata av mig eller prata nonstop när tillfälle ges. Något jag ävent tillsammans med en god vän kom till insikt med är att - det är helt okej. Det är en del av den jag är. Stör det någon är det mer deras problem än mitt problem och så länge jag trivs med mig själv finns det ingenting som säger att jag ska förändra det här karaktärsdraget jag bär med mig.


Nu till nästa sak som jag egentligen sitter och funderar på, samtidigt som en hel massa saker i mitt huvud snurrar. Hundträning. Någon jag för tillfället sen igår helt snöat inne på igen.


Sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan få köra nästa pass med hundarna, ca 30min har passerat och jag vill bara fortsätta nöta på det vi jobbar på. Får nästan tugga mig i knogarna för att inte överträna och aldrig sluta. Lilla fröken trubbnos har ju sådant driv att det är lätt att bara fortsätta i all oändlighet. Herr schäfer får man ha lite mer struktur på då hans hjärna tar slut ganska fort. Ännu fortare med en löptik i hemmet.


Avrundar detta inlägg innan det spårar ut totalt! Puss och kram från ett organiserat kaos <3

 
 
Ingen bild

Alexandra

4 april 2016 18:38

Heja dig!♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards