Alla inlägg den 2 april 2016

Av Evelina - 2 april 2016 22:55

Skulle jag nog bo i Helsingborg...
Jobba åt Tomas Hammar, träna och tävla hästar. På min lediga tid skulle jag tävla med det mindre fyrfotade och njuta av det vackra landskapet.

Skulle pengar bara vara en siffra tror jag att denna herre hade kunnat få vara min kompis.

Magiskt vacker och hoppar fantastiskt.

Av Evelina - 2 april 2016 08:19

Vi alla har dagar där man känner sig mer eller mindre vilse i skogen. Man vet varken vart man är eller vart man ska. Man kanske kommer ihåg vart man har varit.

Dags att kliva tillbaka till stigen som leder vidare oavsett vart det är och ta kommandot över det som livet erbjuder.

Med en vecka långt över förväntan o bagaget i positiv bemärkelse och förhoppningsvis en magisk dag framför mig väljer jag att omfamna dagen och faktiskt för en liten stund känna att ett av mina delmålet faktiskt är uppnådda. Jag har kommit så långt tack vare min självdisciplin så vem ska stoppa mig nu? Ingen annan än mig själv har den makten.

Tack för ett magiskt samtal min själsyster, jag behövde irra en liten stund till men med solensstrålar och dig i mitt hjärta tar jag stora steg framåt. ?

Ovido - Quiz & Flashcards