Alla inlägg den 21 april 2016

Av Evelina - 21 april 2016 09:46

Har haft ett mindre uppehåll från bloggen av flertaliga skäl och jag lovar att vid tillfälle försöka uppdatera vad som hänt sedan sist. Uppehållet beror på diverse konflikter och hinder i min vardag som helt enkelt har tagit all min kraft och energi.

Besökte Umeå i helgen efter tävlingen med hundarna var avklarad. Delar med mig mer om båda lite senare.

Första passet på gymmet igår efter 10 dagars uppehåll. Riktigt rutten känsla när orken inte räcker till att hålla mina fasta träningsdagar.

Försöker dock fokusera på att jag tog tag i det igår och är ett steg på rätt cäg igen. Skönt att låta musklerna jobba lite.

Anmälde mig även till hopptävling på min vapendragare - återstår att se hur detta ska gå!

Sittet med tävlingsterminen för djuren och försöker planera. Vet inte hur jag ska placera mina starter då rallyn snart innebär fortsättningsklass om allt går vägen och debuten av lydnaden - när är vi redo och vågar prova?

Här är min bästa vän och källa till lycka med på jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards