Direktlänk till inlägg 6 april 2016

Full av lycka

Av Evelina - 6 april 2016 21:41

Hela veckan kastades om lite när sambon ligger hemma utslagen. Inte super lätt med alla hunddjur som ska rastas hit och dit. En och en så tar det sin tid. Höglöpen på schäfertiken och koppeltvång på boxerfröken gör det inte lätt. Träningen har blivit lidande.

Lyckan av att Yanti fick gå lös en stund var ren magi. Sökte super fin kontakt efter att hon fått sträcka på benen lite.

Lyckobesked av veterinären idag gjorde hjärtat lugnare. Jobbar vidare på sidförflyttningen och intresset för apportering. Älskade lilla skrot.

Lilleman fick följa med till stallet idag och skötte sig jätte bra. Långt över förväntan men än är det långt kvar innan det är lugn och ro i pojkens hjärna. Stolt över hans inställning. Tackar bästa för hjälpen.

Fokuserar på glädjande beskedet och att jag fått klartecken om hoppträning på fredag ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards