Direktlänk till inlägg 7 april 2016

Diamonds

Av Evelina - 7 april 2016 13:32

Började skriva ett långt inlägg som bara spårade ur gällande vänner. Försökte göra olika liknelser för att beskriva de två som ligger precis i tankarna men det är ta me å fan omöjligt. Fantastiska är dem båda på så olika sätt.


Vill bara påpeka att jag är så tacksam över att jag har mina diamanter i min vardag även om det är många mil emellan. Massor med ny energi, lite själsro och längtan - längtan att faktiskt få dela min vardag med dessa skatter.


Tar ett stort kliv, lite läskigt men tack vare dagens samtal så vågar jag. Tack bästa du för att du faktiskt ger mig perspektiv och lite egoboost. Fantastiska underbara du <3


Solen skiner, gården har fått sig en omgång och hundarna är nöjda över att ha spenderat förmiddagen i solen och ute. Snart vaknas det jobb, lite "lunch-middag" innan jobbet. Hoppas att solen får synas och vi slipper regnet för barnen, hästarna och min skull. Våren är så härlig när man kan njuta av solen och de friska fläktarna.


Längtar redan till morgondagens gympass, idag är motivationen till allt återställt. Tänk vad ett samtal kan göra!

Puss och kram - ta hand om varandra :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards