Direktlänk till inlägg 9 februari 2016

Frustration och ilska

Av Evelina - 9 februari 2016 21:14

Är väl egentligen två saker som bubblar i mitt blod just nu. 


Försöker att ta några djupa andetag och återfinna min balans som jag glidit på under hela dagen.

Ursh, tvi, blä, spott och fräs till er bittra, missunsamma och misslyckade människor för att ni suger energi från er omgivning. Jag tänker inte tolerera dålig attityd, orättvisor eller idioti - det finns inte plats i mitt liv för sådana saker.


Som jag avslutar alla mina lektioner med, väl att fokusera på det som är bra. Ta in det negativa men välj det positiva och bygg vidare därifrån. För att gräma sig över vad som kunde blitt annorlunda, gör ingen lyckligare.


Så av den anledningen tänker jag avsluta med att säga FUCK OFF till negativa människor som stör min balans.


TACK till en underbar dag i backen trots tungt före, en middag mitt i backen med öl som pricken över iét. Invigt min födelsedagspresent lite tidigare än man får, fantastiskt ambitiösa elever och underbart fina ponnysar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards