Alla inlägg den 2 april 2015

Av Evelina - 2 april 2015 21:30

Högtider överlag har fallit ur min vardag sen jag flyttade till Stockholm och traditionerna föll ur lådan när man växer upp.

Julen är fortfarande viktig då min pappa avgudar denna högtid har jag nedärvt samma förkärlek för den högtiden.

Nu stundas påsk och av någon anledning fick jag kraftig hemlängtan. Jag önskar jag kunde fira påsk i stugan som när man car liten. Tillsammana med kusiner, familj och mina underbara farföräldrar. Det hugger lite i hjärtat att dem inte finns kvar och att traditionen dött ut.

Jag hoppas att den familjära känslan kan slå rot igen i nya generationen.

Ett mindre äventyr väntas sen är det dags att krypa ner i mannens armar och snussa ett par timmar.

Värmen bara sprider sig i kroppen för stunden. Bäst att passa på när jag varit så frusen i slutet!

Av Evelina - 2 april 2015 11:22

Började skriva ett inlägg om olika saker, lite här och lite där men insåg att det verkligen inte fanns någon röd tråd i min skrivning för tillfälllet. Huvudet varvas från högvarv till heltomt, vet inte riktigt vad som är upp eller ner. Det sjuka med det hela är att så fort jag tröttnar på hövarven och övergår till tomhet så har jag glömt vad högvarvet berodde på.


Därför bestämde jag mig för att ta en tripp in i fotografiernas värld. Bilder och minnen från förr. Viktiga sådana. Så här kommer en glimt från 2012.    



Alla bilder är upprätthovsskyddade och copyright på. Vänligen respektera detta.


Dessa fantastiska två individer är "Havrevingens Giggs och Thrustful Hot Samba".

Ovido - Quiz & Flashcards