Alla inlägg den 14 april 2015

Av Evelina - 14 april 2015 22:10

Min kloka fantastiska klippa gav mig en pusselbitar jag saknat i hela mitt liv. En pusselbit som förklarat så mycket oförklarligt i mitt liv. Bokstäver i följd som bildat en ny innebörd.

Nog om det nu. Fick möjlighet att träffa min goda vän från Norrland på gemensam middag innan nattens jobb. Dosen hopp ökades på och energin fick sig en skjuts i positiv aspekt.

Spännande med kommande kartläggning. Känslan är däremot klar, gäller bara att reda ut teknikaliteter.

Av Evelina - 14 april 2015 03:37

Verktygslådan ska benas ut och solen skall få sina strålar. Kanske reda ut lite kaos och bli klokare i processen. Spännande samtal väntas inom snar framtid. Pennorna finns tillgängliga when the shit goes down. Skräckblandad förtjusning väntas!

Ovido - Quiz & Flashcards