Alla inlägg den 26 april 2015

Av Evelina - 26 april 2015 02:07

När jag uttalade mig senast om "home is where the heart is" blev jag alldeles full i skratt. Lovade H att mentalt befinna mig på plats under kvällen då jag inte kan närvara i fysisk form. Upptäckte när jag kontrollerade positionen på min lur att den håller med.

Den tycker att jag befinner mig på plats i fysisk form där jag mer än gärna skulle vilja vara. Kanske ett spratt från kosmos?

Lyckades klämma in lite mys med mina favoriter innan arbetet och gos med schäferpojken. Käns faktiskt lite segt att inte spendera tiden med mina favoriter en lördagkväll. Men kallar plikten så är det bara gilla läget.

Drömmer mig bort lite till de armar jag mer än gärna spenderat natten i. Bara bita ihop och jobba på.

Börjar ifrågasätta mina värderingar om livskvalitet. Kanske bör man slopa alla materiella mål och drömmar och värdera relationer och lycka endast.

Kärlek till er mina fina.

Ovido - Quiz & Flashcards