Alla inlägg den 11 april 2015

Av Evelina - 11 april 2015 00:59

Vet knappt vart jag ska börja då det lätt kommer bli rörigt. Men jag hittade en fin bild som summerar mycket.

Vänner, i rätt bemärkelse är svårt. Jag har stött på många fina personer i mitt liv. Som stöttat, skänkt mig glädje eller varit viktiga på ett eller flera tillfällen i mitt liv. Många fina människor som kommit, och en hel del som också gått. Vissa som runnit ut i sanden och andra som valt andra vägar och vägskälen blir för stora.

Något jag däremot är extremt tacksam för, är dem som stannat. Trots att jag kanske inte alltid är lätt att tycka om. Ni som stått kvar, skrikit, burit, stöttat mig oavsett vad. Ni är mina riktiga vänner och jag hoppas att jag kan vara förtjänt av den vänskapen och lyckas ge tillbaka.

Kärlek och tacksamhet till oändlighet.

Ovido - Quiz & Flashcards