Alla inlägg den 13 april 2015

Av Evelina - 13 april 2015 10:22

Dags att plocka fram stora verktygslådan. För att besvara hur många strålar solen har krävs mycket. Det ska hjälpa mig att knäcka livets nöt. Men innan det är dags att gå loss på det oskrivna måste jag jaga några timmars sömn. Rädd men entusiastisk, målet är mer värt en livet själv så att gå rätt väg är viktigt. Bit för bit öppna, släppa taget men aktit välja mina handlingar och förhoppningsvis påverka utfallet positivt.

Ha en fantastisk dag, jag blundar och väntar på J.B

bild lånad av google

Av Evelina - 13 april 2015 05:31

Att dansen varit en stor del av mitt liv är inget nytt för er som kännt mig länge eller känner mig väl. Har sådana fantastiska minnen i dessa salar. Svett, frustration, glädje och gemenskap. Wow summerar en bit av de minnena men långt ifrån allt. Jag hoppas att jag en dag har tid och möjlighet att ta upp denna hobby. Drömmen om att ha det som mer än hobby är passé men att ha det som uttrycksmöjlighet igen hade varit underbart. Kanske blir något man får ta tag i om man landar någon annan stans i världen i framtiden?


Hittade en brud som är grym och som gav mig ett stort sug att komma tillbaka till dansen snarast. Riktigt grym och härlig attityd! Se och njut!

Ovido - Quiz & Flashcards