Alla inlägg den 24 april 2015

Av Evelina - 24 april 2015 20:19

Detta år har jag lovat mig själv att resa, prioritera hälsa och lycka. Längtan efter en solnedgång på en strand är enorm. "Truly, madly, deeply" snurrar i högtalarna.

Av Evelina - 24 april 2015 05:47

Av någon lustig anledning så har jag sen vi började renovera på norrort blivit jätte inspirerad och börjat drömma, fantisera om hur jag vill att mitt hem en dag ska se ut. Om jag bor kvar i min nuvarande bostad vilka förändringar som kan göras, ett hus på landet med utsikt över vattnet eller kanske i tropikerna långt härifrån? Bubblar iväg i mina tankar men har en rätt klar bild på hur jag vill inreda den dagen jag faktiskt landar i ett hem. Det sägs att home is where is where The heat is. Då är min fråga om man är hjärtlös har man inget hem då? Kylan kommer krypandes och skalfasaden nosar nära. Samtidigt är jag full av värme, kärlek och fjärilar. Märklig känsla. Delar med mig av ett grymt inspirerande boende.

Ovido - Quiz & Flashcards