Direktlänk till inlägg 3 april 2015

Love every piece

Av Evelina - 3 april 2015 22:37

En fantastisk långfredag i stor bemärkelse.

Startade på bästa tänkbara sätt, fortsatte med hundträning och därefter stundade tjejhäng och nu tillbaka i lägenheten i norrort.

Hundträningen var riktigt härlig. I stood my ground, även om det genererar lite delade åsikter så stod jag pall. Skuddsarbetet börjar se riktigt bra ut och kännas som att vi mer och mer får en klar gemensam bild som ekipage. Toleransnivån var bättre idag och vi var ett bra team. Framförgående och platsliggning ska nötas vidare.

Tjejhäng med lite flytt inblandat. Så himla mysig lägenhet och riktigt bra sällskap! Rödtott deluxe igen vilket gillas och gör mig lite gladare. För alltid retar det nån jävel!

Köksbygge i full rulle och mannen ligger i, kommer bli så fint att det svider lite att det kommer stå tomt en period. Snart är det dags för käk sen får vi se vad orken räcker till. Äta bör man tydligen även om aptiten ej existerar!

Påsk hälsning från mina päron och min fina boxertjej. Saknaden är brutal men snart är vi i mål och allt kommer bli så kul när hon kommer hem. Träningssuget är enormt med fröken. Herrn är fantastisk men dem är så olika!

Två fantastiska hundar med sådan personlighet och båda i min ägo är ofattbart. Många år med härliga äventyr väntar! Kanske något mästerskap?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards