Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Evelina - 1 mars 2015 11:57

Loco, maniac, sick bitch, psychopath,
Yeah, I'm gonna show you
I'm gonna show you

Kanske har jag tappat det eller bara ledsnat. Efter sista 24h har jag insett ett par saker, grubblare som jag är under nattens arbete. Inlägget "take a freakin hike" har kommit till upgrade 2.0

Igår stötte jag i botten, men vände lika fort. Livet är hårt, saker går skit, planen drar åt helvete och vet ni? För er som vill vara ett offer, skylla på andra, aldrig ta ansvar och misslyckas med era åtagande i jobb, hundträning, hästar, kärlek eller what ever och ger upp har jag bara en sak att säga - bu fucking hu. Ja det kanske blev lite många fula ord men helt ärligt get a grip.

Varför jag törs uttala mig är för att jag kan den sången, hört den förr och kastat skivan.. Att känna sig otillräcklig och värdelös i det träsket satt jag själv senast igår. Men något jag lärt mig är att sanningen suger ibland, livet är kanske riktigt ruttet och allt är orättvist. Men, i mitt liv är det bara jag som kan välja hur jag hanterar motgångar. Positivt, negativt klipp eller häng kvar.

Jag må vara ung, lite väl impulsiv, kanske lite drastisk ibland. Men, ett år av självutveckling och ytterligare självrespekt i bagaget lyckas jag med verktygen i min omgivning bemöta motgångar och hantera dem bättre och vända.

Enough is enough - hare bra tja till allt och alla som drar mig ner i mörkret. Jävulen får vänta för jag är inte klar.

Esset i rockärmen ligger fint, vid rätt tillfälle kommer det spelas ut och vinsten är säkrad.

Av Evelina - 1 mars 2015 09:30

Alla dessa vackra människor som lagt sig under kniven.. det är lockande att ha allt det där, kanske vore det något? Testa den stilen eller prova läppar buttinplant riktiga glamtuttar. Kanske lite extremt och kanske inte jag men alltid retar det nån jävel

Ovido - Quiz & Flashcards