Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Evelina - 13 mars 2015 05:46

Har under de senaste dagarna nått botten och vänt jobbmässigt. När man inte ens får chansen får visa vad man går för, pga något man inte kan påverka blir jag både ledsen, arg och väldigt ställd. Jag kan varken påverka mitt kön, min ålder eller att jagfä flyttat...

Ser dock positivt framåt och väljer att fokusera min energi på allt jag kan göra, har åstadkommit och kommer göra. Det kommer bli ett spännande år med mycket nytt både äventyr, prövningar och utmaningar. Ser framåt och är glad för vad jag har framför mig

Av Evelina - 13 mars 2015 05:37

Fick ett fint mms från Yantis hälsoresa där hon får en långpromenad tillsammans med 'farfar' på morgonen. Fantastisk att norrland har snö fortfarande! Kanske blir en blixtvisit till norr om röda stjärnan flyttar dit under min rehab. Yanti hälsade att hon mår bra och älskar att springa fritt många långa promenader varje dag. Hoppas på att mamma håller sitt löfte och uppnår sina stegmål.

Finaste Farockenbus kom och gosade precis och visade ett riktigt äckligt vårtecken och att våren i Stockholm är på väg. En fästing vid ögat!! Han är bra söt lilla långnos och jag hoppas verkligen att vi håller vår plan och sätter provet i slutet av månaden så kommer träningen snäppas upp, läggas om och båda hundarna kanske får synas på tävlingsplanen i år(!?)

Ovido - Quiz & Flashcards