Alla inlägg den 30 mars 2015

Av Evelina - 30 mars 2015 00:36

Vet egentligen inte vart det kommer ifrån men ibland får jag sådana tok il på att vända upp och ner på allt och tokspåra på inredning. För er som sett mitt hem kan vi lungt säga att det är opersonligt, tråkigt och inte alls jag.

Däremot är det: funktionellt och ja kalt.

Ibland slår mig tanken att jag kanske skull3 sadla om och jobba med inredning.Ibland får jag ryck och känner mig stressad att köpa hus bara för att få inreda precis som jag drömmer om. Jag har två stilar som skulle vara jag. Antingen "nyproduktion känsla" stilrent med lite regelbrytare eller väldigt rustiskt/lantligt.

Tur att man kan drömma sig bort och att ingen dröm är för stor! Tillbaka till verkligheten och snart dyker mannen in här hemma innan vi ska kasta oss in i madrasslandet.

Bjuder på lite inredningsglimtar!

Ovido - Quiz & Flashcards