Direktlänk till inlägg 7 mars 2015

Mulen morgon

Av Evelina - 7 mars 2015 21:53

Bra start på dagen att starta med lydnad och därefter en prommis med duon. Efterhänget av gårdagens slut plus en massa mardrömmar när H var iväg på saltning har lämnat med sig en dov underton på hela dagen. Jag ifrågasatte en av mina bästa vänner då jag blev ledsen och arg då denne underminerade mig och min utveckling under senaste året. Ventilerat, kanske inte avklarat men iaf inte undanstoppat.

Kikat på kakel till lägenheten och halldelen, mycket tankar som snurrade kring ett framtida hem. Drömmar och visioner. Stentorsk är jag definitivt!

Kalas hos en vän till H. Dem är så himla mysiga både födelsedagspojken och dennes sambo. Riktigt härliga och skön atmosfär. Hamnade i snack om löpningen och tänker nog ta mig en runda så fort kroppen andats lite. Skönt med lite konditionsträning och att rensa huvudet.

Lite disträ, mycket som kommer falla på plats innan månadsslutet som skrämmer mig och kommer vara enorm skillnad. Skippade övrig hundträning förutom morgonpasset då huvudet fastnade i mardrömmsträsket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards