Direktlänk till inlägg 9 mars 2015

Full av energi

Av Evelina - 9 mars 2015 10:30

Efter gårdagens vårsol som kikade fram var det dags att skutta in i popsnöre kläderna. Matcha solen och sprida lite glädje, på med mina blekorangea byxor och ett raffigt rött läppstift. Efter en mysig start på morgonen med hundpromenad och café besök innan golvläggningen sattes igång.

Bröt mitt på dan för att träffa min finaste morotstott och hennes kosmos. Lite stallhäng, hundbus sen var det tillbaka till lägenheten i norrort som gällde. Sista delen av golvet lades av mannen och helhetsintrycket blev fantastiskt! Middag efter en del cruse i stan och sen hem för att besöka madrasslandet innan verkligheten började om. Vaknade till när H åkte till jobbet och bestämde mig för att starta dagen tidigt med en långpromenad. Chi fick jag för det, inlåst i lägenheten då huvudnyckeln endast går bruka utifrån i överlåset. Tur att H har fantastiska vänner och att Jonas kunde komma och rädda mig i sin stora blanka röda springare. 


Hem och måla samtliga handtag till köket och funderar kring framtiden för fina S. Tiden börjar bli knapp och ångesten ökar. Vill få allt klart, påbörja min rehab och fokusera all energi på F. Underbart samtal från Norr.. åh vad ni är saknade mina fina.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards