Direktlänk till inlägg 14 mars 2015

Blodad tand

Av Evelina - 14 mars 2015 04:18

Jag utförde något under förra veckan som jag aldrig trodde jag skulle genomföra med milen och som jag vill göra igen.

Konditionsträna har aldrig intresserat mig i någon större utsträckning och med mitt "imunvirus" har det aldrig varit aktuellt. Tackvare utmaningen om att springa en mil med min håriga vän förra veckan har min träningsabstinens nått nya höjder.

Min förkylning hänger kvar men så fort den avtagit kommer mitt nya träningsupplägg kicka igång. Längtar massor till att sätta min plan i verket. När F är uppkörd och Skilla lämnad norröver kommer allt sätta fart. Med tanke på all ofrvillig fritid närmsta framtid kommer erbjuda är planen att invisera massor av tid åt hundarna och min fysiska status. Varnar för att jag kommer bli träningsnarkoman! Bjuder på en motivationsbild och ett delmål!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 7 maj 2017 12:51

Så var det dags att flytta bloggandet! Det är med delade känslor men med fokus på framtiden kommer den nya fylla fler av mina krav och önskemål. För er som vill följa oss vidare får ni efterfråga adressen via pm :) Idag tar vi bamsekliv vidare...

Av Evelina - 3 maj 2017 19:26


Fick ett par timmar med min pojk idag, skönt att komma iväg och bara vara vi. Först en lång promenad där han sökte fin kontakt och vi lajjade en massa. Paus för att springa lite ärenden och därefter en vända på klubben för ayy bygga vidare. Helt...

Av Evelina - 30 april 2017 16:43


Efter regn kommer solsken

Av Evelina - 30 april 2017 10:03


Fick upp förfrågan igår på fb om jag ville vara med om en utlottning på språngavgift på en Hästak hingst. En ny häst för mina ögon men helt klart ngt att vila ögonen på lite extra. Hade ju varit magiskt att någon gång i framtiden betäcka Skil...

Ovido - Quiz & Flashcards