Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Evelina - 5 maj 2015 22:47

Skilla har flyttat längre norrut. Trots kort varsel löste sig allt på ett fantastiskt sätt och jag kan andas ut. Magsåren är ett faktum med stressen som uppstått iom det förändrade omständigheterna med mina hjärtan.

Skilla kaoset är löst och kan bockas av listan med ångestmolnet.

Stressen med att få klart lägenheter i norrort är över. Vilket har lugnat mannen och hans oro löstes upp och därmed min.

Farock hade en fantastisk avslutning på gårdagens träning vilket gav mig lite hopp om att rädda mitt jobb.

Rädslan att begränsas där ligger kvar men är något lättare. Vi önskar en bra träning för morgondagen och att jag kan hämta fokus och mina horn så uppkörningen snart går bocka av listan.

Min bättre hälft har lämnat landet och resan så långt har gått bra. Han närmar sig slutmålet och sin dröm med stormsteg. Fläkten varnar men har inte tagit emot skiten ännu.

Z har hållit mig sysselsatt och tankarna på annat håll sen avskedet vilket varit blandade känslor.

Lillepojk saknar dock husse och sin schäferflicka och det gör det hela sorgligt och jobbigt. Ett samtal så kunde jag döva saknaden en stund.

Motivation att sätta igång infann sig både i shoppingpåsen och kroppen idag. Fina kläder dök ner i postlådan och ett rehabpass på gymmet avklarat.

Endorfiner Kommer bli min drog framöver och jag planerar att ge allt jag har närmsta tiden.

Träna, bränna, äta, utvecklas. Fokus och målinriktad kommer bli mina ledord.

Väntar på ett nattmeddelande så jag kan drömma och längta. Nedräkningen har börjat!

Ovido - Quiz & Flashcards