Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Evelina - 22 maj 2015 18:48

Lyckades efter morgonens pw sticka direkt och hitta luckan i trafiken. Detta innebar att jag tog mig i säng tidigare än vanligt och vaknade tidigare. Stack till gymmet för att jobba lite på formen och bli av med lite steam.

Ben, rumpa och core fick sig en omgång. Dagsformen var något sänkt, kände mig inte svag men fick trycka på lite extra och mer än vanligt. Valde att behålla vikter och antalet reps då energin var lite låg. Kanske gårdagens låga kolhydratintag påverkade?

Nu är det uppladdning inför nattens arbete. Startade frukosten i all hast med en Maxim Protein Boost. Lite söt i smaken men bra innehåll. 50g protein 27g kolhydrater och 2g fett. Bra näringsvärde.

Fick ett meddelande idag som gjorde mig något nervös. Tid för uppkörning är satt så inom 1v kommer detta vara gjort. Förhoppningsvis med bra Utfall. Får hoppas att kärlekens magkänsla är rätt och att vi fixar det!

Nu energisparläge innan jag ska skutta i uniformen.

Ovido - Quiz & Flashcards