Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Evelina - 11 maj 2015 20:29

Vaknade idag med världens huvudvärk. Försökt ignorera den men den gör sig till känna kraftigt. Värre än det är träningssuget som skriker i kroppen. Skönt trött i hela kroppen efter helgens pass. Torsdag är nästa inplanerade. Vet inte alls hur jag ska stå ut tills dess. 40-60terräng promenaden dämpar inte tillräckligt. Kanske slänger in ett stabilitet / flexibel pass på onsdag eller yoga?

Jakten hat börjat och hungern på utveckling startat.

Av Evelina - 11 maj 2015 08:11

Här kommer en summering på intag av kost under senaste dygnet.

Frukost: Keso, valnötter med kiwi (P:15,77 F:17 K:4,70)

Lunch: Banan, Jordgubbar, Nocco, Maxim, Drick kvarg.
(P:70,86 F:46,73 K: 31,20)

Middag: Lax, bacon, cream cheese
(P: 23,45 F:17,73 K:0,87)

I min kost är frukt och grönsaker inget jag räknar kolhydrater på och jag räknar inte kalorier då det är högst ointressant.

Av Evelina - 11 maj 2015 06:24

Sitter och kollar på kosttillskott då jag är mycket medveten om att jag inte får i mig tillräckligt med näringsämnen i min kost. Detta beror inte på att jah väljer fel utan på grund av att min aptit inte är normal och att storleken på mina portioner oftast är för små. - Tro mig jag är medveten om problemet men äter verkligen allt jag orkar och kan behålla men jag lyckas inte få i mig tillräckligt för att uppnå drömkroppen.

Har kikat lite på två tillskott som skulle kunna hjälpa mig på protein sidan.

Har någon av er läsare provat någon av dem får ni gärna lämna recension.

Av Evelina - 11 maj 2015 04:09

Vaknade på världens skit humör. Träningsvärk, grinig och riktigt bitter. Orsaken till detta var okänd vid tillfälle. Funderade på att skita i gymmet och dra täcket över huvudet och gömma resten av dagen men tog mitt förnuft till fånga och kravlade mig upp. När slutmålet är tidsbestämt finns inga undanflykter.

Väl på gymmet utförde jag alla förutbestämda övningar och muttrade högt över att jag är så svag på utsatta partier. Gladeligen var jag lite starkare på lats och militärpressen än övriga övningar vilket var en liten tröst. Men, rehab är botten och jag antar att ska man nå toppen får man börja där man är helt enkelt.

Dagens övningar:
3x7 5kg shoulder turn
3x7 7.5kg shoulder extensions
7x3 15kg Shoulder press
7x3 30kg Low row
7x3 30kg Lat machine
3x10 aircat låg hög låg

Endorfinerna kickade in och mat för natten inhandlades innan det var dags för jobb. Redan efter passet ökade suget och längtan efter nästan. Skönt att komma igång och kanske bli smärtfri i en framtid.

Ovido - Quiz & Flashcards