Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Evelina - 21 maj 2015 22:32

Jag vet att saker och ting inte händer över en natt. Men nu tycker jag ändå att det borde börja röra på sig. Ironiskt egentligen då jag vet att det tar mer tid än så trots att jag lagt om kost och träning. Får väl trösta mig med att det sker en förändring inifrån och ut.

På dessa 15 dagar har jag hunnit med 7 pass på gymmet, och 5 pass kondition. Alla dagar jag är ledig promenerar jag minst 1.5h-2h med grabben men det har jag inte räknat in alls. Så vi får väl se vad som händer framåt med tiden om det blir några märkbara resultat.

Dag 2 på jobbveckan har startat och jag tvingas då "pausa" lite på gym sidan och prioritera återhämtning och sömnen. Nästa pass blir på lördag om jag inte lyckas klämma in något imorgonbitti innan jag krigar mig hem i köerna. Återstår och se hur mycket ork som finns kvar efter natten.


Bilden får vara min livlina ett par veckor till. Förhoppningsvis kommer jag börja känna skillnad snarast åtminstone på smärtskalan.

(Bild lånad från google)

Ovido - Quiz & Flashcards