Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Evelina - 18 maj 2015 19:56

Har testat Swebar som protein bars i smakerna: Hallon/lakrits Kanelbulle och Äppelpaj och här kommer recensionen.

Helhetsintryck: Mjuka, smakrika och lättuggade. Nackdelen är de låga andelen protein och höga andelen kolhydrater. Trots det kommer det absolut vara en proteinbar som får hänga med som mellanmål eller efter träning. Jag är inte rädd för kolhydraterna än så länge men är däremot ser jag till att proteinerna i slutändan är fler än kolhydraterna.

Kanelbullen går fetbort framöver. Alldeles för söt i smaken och inte alls vad jag hade förväntat mig.

Hallon / Lakrits och Äppelpaj är däremot keepers och fick följa med hem igen med sin nya vän Blueberry Cheescake!

Av Evelina - 18 maj 2015 10:31

Fokuserade gårdagen på att rensa ur klädkammaren och börja organisera lägenheten. Helt sjukt mycket saker som bara blivit sparade och fått vänta
på The right time att användas. Hivade rätt mycket och sorterade resten.

Mycket kvar att göra men beslöt mig för att spendera lite tid med en favorit i norrort på kvällskvisten.

Inget gym utan höll mig till planen och vilodag. Det fick jag äta upp inatt. Sov dåligt och vaknade trött.

Ni styr jag mot hundträning och planerar att gymma och fortsätta reda ut The mayham i lägenheten under kvällen.

Letar efter mina horn inför träningen och hoppas på att dem infinner sig snarast!

Ovido - Quiz & Flashcards